lauantai 26. marraskuuta 2011

huhhuh...

Kirjotan tän nyt puhelimella ku oon nii laiska avaamaan konetta ja anteeksi tulevista kirjotusvirheistä mitä tässä tekstissä tulee :)

Eli siis heräsin eilen (lauantaina) ekan kerran kuudelta herätyskellooni mutta nukahdin uudelleen ja heräsin kunnolla sitten puoli seitsemältä kun ridaopettajani soitti ja ilmoitti, että on jo tulossa hakemaan mua. Mentiin siis tekemään aamutallia. Sitten puin vaan nopeesti ja laitoin itteni muutenkin nopsasti kuntoon.

Matkalla puhuttiin vaikka mistä. Esim koulukiusauksesta. Ihan btw mähän olin koulukiusattu... jotain kolme vuotta. Ja se oikeestaan vaan teki mun elämästä paremman laatusen kun ymmärrän miltä toisista tuntuu kun joku syrjii tai haukkuu. Siitä johtuu, se etten ainakaan tahallaan kiusaa ketään. Ja myös tallilla oleminen ja uusien kavereiden saaminen oli toodella hyvä!

Takasin asiaan. Kun alatalli oli tehty niin mun ridaopettaja piti yhen tunnin ja sillä välillä mä putsasin karsinat, laitoin vedet, turvetin ja lakasin. Tallin jälkeen lähettiin kattoo yhtä suokkii mikä olis ollu mun uus hoitoheppa sitte ku Vikke saadaan eläinlääkärin trkastuksesta läpi. Se oli ihana suomenhevostamma :) tuitui! ja karvainen kuin mikäki! :D

Ah ja sitte paras osuus! Mentii syömää! Mm oli hyvää! :D Ja ostettii samal automässyy ennen kun lähdettii ajaa takasin päin. Ja sit olin joskus vähän ennen viis kotona, eikä väsyttäny yhtää! Nukuin vaa sellaset viiden tunnin päikkärit... :D Ja nyt valvon täällä vaikka kuinka myöhään vaikka väsyttäis vieläki mutta en sais kumminkaan unta :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti