tiistai 15. marraskuuta 2011

Olispa jo perjantai!

PERJANTAINA SYNTTÄRIT! SWEET 16<3

Tätä on jo ootettu vaikka kuinka kauan! Ja nyt se on vihdoinki tullu!<3



Kaverit on kyl varmaa saanu jo musta tarpeeksee ku hoen tota koko ajan mut ei niitten tarvii kärsii siit ku kaks päivää vielä :D Ja sit ne saa olla rauhassa vajaan vuoden :D

Siis aatelkaa! Mua on huomautettu mun äänen kovuudesta :o En oikeesti tajuu ku enhän mä nii kovaa puhu tai naura.... :D Mitä nyt ku koko paikas kaikuu mun puhe tai nauru. Noooooh! Onneks en oo ainut kova ääninen, seko ja hullu nauraja. ONNEKS! Pikkusen olis kyllä noloo jos naureskelisin yksin ja puhuisin omii juttui koval äänel :D

.....Join sitte kans äitin kanssa ruualla vanhaa maitoo. Ihmeteltii äitin kaa et mikä täs maistuu oudolle ja sit ku olin juomas toista tai kolmatta lasillista sitä ni sit vasta älysin kattoo sen päivämäärän ja sehän oli 10.11. et jeees :D





Vielä kerron sen, että mun isänpäivä ylläri vähä kusahti.... Ku en kerenny sopii juonesta kaikkien kaa ni se meni vähä pyllyllee ja iskän ratsastustunti jäi sitte välistä mut aattelin et voisin joskus pyytää meiän tallilt heppaa tunniks vuokralle ni voisin ridaa siin ite ja antaa iskän olla selässä sen loppukäyntien ajan ja nauraa sille :D Olis kyl jees! Jos se suostuu menee sinne selkää... No mä pakotan sen sinne ku se on kumminki osa sen lahjaa ni se olis kyl tosi röyhkee, jos se ei menis sinne ollenkaa :(



Hiukan ristiriitaiset kuvat mut <--tollee haluisin tuntee --> mut tiiän et toi on ehkä se aidompi....





kuvat weheartit.com




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti