lauantai 12. marraskuuta 2011

ehana lauantai!

Joo tota... heräsin joskus kaheksan aikaa ku mun vanhemmat oli menossa meiän Reetu-pojan kanssa lenkille(eli siis Reetu on meiän perheen koira joka on suomenajokoiran ja norjanharmaa hirvikoiran sekotus ja vähän yli vuoden vanha) eikä ne siis saanu sitä tulemaan valjaitten lähelle, joten mun piti mennä auttamaa..... No sit en saanu enää unta ni jäin kattoo telkkarii ja näpläsin mun iphonee.



Tuossa olen minä ja Reetu :)^

Sit ku sain raahattuu peppuni pois sohvalta ni laitoin itteni kuntoo ja laitoin kavereille viestii et mennääks ulos, no niil keski joku yli tunti et ne pääs tulee jote katoin sit lastenleffan neloselta. Oli muute hyvä! :D Ja sit lähettii ulos ja hurjasteltii klaukkalas, sit sen jälkee mentii mituun (puistoon). Siellä oli ilkeitä poikia ja ne yritti laittaa koko ajan mun mopoon nippusiteitä, irrottaa kilpee ja muuta mukavaaa.... Jouduin kans yhen tyypin olkapäälle kannettavaks ku perunasäkki D: Se ei ollu mukavaa ja se oli myös mun eka kerta ku mua kannettii sillee... Ja kaiken kukkuraks: MUN MOPON AVAIN HÄVIS! Jo toisen kerran täl viikol :D Onneks löydettii se :)

Sit käytii kans pizzalla! Mmmm..... Oli hyvää! ;) Ja hirveit lokkei oli mun ympäril D:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti