maanantai 5. joulukuuta 2011

Mirka on parasprinsessa!




Mirka rakkaan pyynnöstä otsikko tuollainen!<3 :)

Okei eli kerron ensin pikkasen mun synttäreistä. Hehe... Kavereitten kaa vähä pidettii hauskaa, illal ja aamul hiukan huono happi mut siit ei sen enempää... Sukulaisbileet meni todella "rattoisasti", vihaamani sukulaiset tuli paikalle ja JOUDUIN halaamaan niitä... Mut kyl ne meni sitten iha hyvin loppujenlopuks. Mutta joo siis sain myös lahjoja ja tietenki rahaa :)

Laitan myös kuvaa mun leipomasta kakusta ja oijoi et se oli hyvää! No tietenki ku minä leivoin sen ;) Leivoin myös sen lisäks kaksi täytekakkuu, omenapiirakan ja kaardemummakakun sitten oli vielä mun ihanan mummini tekemiä korvapuusteja :) Mmm alkaa taas tekee mieli kaikkee hyväää...

Oli ihanaa kuulla vanhemmiltani, että menemme vaunuilemaan viikonlopuksi juuri kun olin saanut flunssan. Ja se tarkoitti sitä että jouduin makaamaan sohvan pohjalla koko sen ajan minkä olimme vaunulla ja tietenkin söin paljon karkkia... Mutta alan kohta pian olemaan terve taas (:

Tänään minun ihana isäni ei päästänyt minua ulos kun olen vielä hiukan kipeä ja siit sain himmeet raivarit ja myös isäni, joten kävin vähän ulkona lumisateessa selventämässä ajatuksiani ja sen jälkeen katsoin kaikki Shrek elokuvat peräkkäin ja söin jäätelöä, pullaa ja join vissyä tai teho h2o juomaa. Ja nyt on taas hyvä fiilis. Kiitos ihmisten ja Shrek elokuvien! (:

Niin vielä siitä lumesta, että ei kiva kun sitä tuli :( Sillä minun pitää ajaa koko tälvi mopolla ja vähän alkaa pelottaa, että en pysy joko pystyssä tai kokonaan tiellä... Toivottavasti pysyn ja olen vielä talven jälkeen elossa (:

Ja sitten tulevaan aikaan: lauantaina pidetään tallin pikkujoulut mihin askartelin tänään ponin pepun ja samana päivänä pidetään myös pienimuotoiset pikkujoulut (:

Anteeksi vain, jos teksti oli jotenkin sekavaa mutta nyt en pystynyt keskittymään tähän kirjoittamiseen täysillä... Mutta ei minulla muuta! (:


Tässä kuvassa on kaverini Riia ja minä :)


Tämän kuvan taas piirsin englannin kirjaani kun
minun olisi pitänyt tehdä läksyjä :)

1 kommentti: